Periode vanaf maart 2021 tot nu
Het onderzoek richt zich op de periode vanaf maart 2021 en verder. Dus heb jij vanaf maart 2021 een hulpmiddel aangevraagd bij je gemeente of ervaring gehad met service of onderhoud ervan? Dan kun je de vragenlijst invullen.
Negatieve en positieve ervaringen zijn welkom
Doel van het onderzoek is zowel om te weten te komen wat niet goed gaat, maar ook wat er wel goed gaat. Zodat duidelijk wordt of de landelijke afspraken over betere toegang tot hulpmiddelen en betere levering, service en onderhoud, in de praktijk ook echt tot de gewenste verbetering leiden en waar (nog) niet.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door bureau Significant Public en kan tot 7 oktober anoniem door jou worden ingevuld.
Via deze link kom je bij de vragenlijst terecht.
Liever telefonisch of op papier meedoen?
Wil je de vragenlijst liever telefonisch met een medewerker afnemen, of op papier invullen?
Bel dan naar het volgende nummer: 088 – 00 23 433. Je kunt aangeven dat je belt voor de Monitor Dienstverlening Hulpmiddelen.