Halen en brengen
Wij hopen op een bijeenkomst waarin deelnemers nuttige informatie krijgen die zij kunnen inzetten in hun gesprekken met de gemeente over de gemeentepolis. Maar ook een bijeenkomst waar wij graag van deelnemers horen over behaalde successen of ervaren problemen. Om hierna samen beter beslagen ten ijs te komen!
- Interesse? Meld je aan voor de ledenbijeenkomst ‘Gemeentepolis’
- Wanneer: vrijdag 16 juli 2021, van 10.00 uur tot 12.00 uur
- Voor wie: leden Ieder(in), lokale platforms/lokale belangenbehartigers
- Hoe: online via Zoom
Aanmelden
Je kunt je via deze link aanmelden.
In het aanmeldformulier kun je ook aangeven of je bepaalde ondersteuning nodig hebt (bijvoorbeeld schrijftolk). Omdat er een beperkt aantal deelnemers per online bijeenkomst (Zoom) mogelijk is, geschiedt deelname op volgorde van aanmelding.
De link waarmee je kunt deelnemen aan de bijeenkomst ontvang je op een later moment van ons per mail.
Het programma
- 10.00 uur Welkom en opening
- 10.10 uur Presentatie door BS&F
Actueel: gemeenten wisselen van aanbieder van gemeentepolis - 10.30 uur Presentatie door Dhr. F. Fens (voorzitter Participatieraad A2 gemeenten) over de betrokkenheid van de Participatieraad in de belangenbehartiging voor de cliënten werk en inkomen
- 11.00 uur Korte pauze
- 11.10 uur Doorpraten over de eigen ervaringen met de gemeentepolis, de wisseling van aanbieder of meerdere aanbieders – wat gaat goed, wat niet? Hoe kan Ieder(in) helpen/wat verwacht je van Ieder(in) hierin?
- 11.40 uur Terugkoppeling
- 11.50 uur Slotwoord
- 12.00 uur Einde bijeenkomst