Op 6 januari 2020 gaat het nieuwe meldpunt van Ieder(in) open. Heb je een vraag over zorg of ondersteuning? Stuit je op problemen bij het aanvragen van voorzieningen voor thuis, op school of op het werk? Of heb je andere problemen die te maken hebben met je beperking? Neem contact op met het Meldpunt van Ieder(in).

Meldpunt Ieder(in): 085 – 400 70 22

Het meldpunt van Ieder(in) is vanaf 6 januari bereikbaar op:
– dinsdag van 10 – 12 uur en 14 – 16 uur
– donderdag van 10 – 12 en 14 – 16 uur
– en vrijdag van 10 -12 uur.

Het telefoonnummer is 085 – 400 70 22. Je kunt het meldpunt ook mailen: meldpunt@iederin.nl (vanaf 6 januari 2020).

Verder op weg helpen

De medewerkers van het Meldpunt Ieder(in) kunnen je verder op weg helpen met je vraag of probleem. Ze zijn goed op de hoogte van de wet- en regelgeving. Ze weten goed welke rechten je hebt (en welke niet) en bij welke instantie je moet aankloppen. Ook kunnen ze je advies geven over het indienen van een bezwaar of een klacht.

Belangrijke signalen

Ieder(in) registreert alle vragen en problemen die bij het meldpunt binnenkomen. We doen dat volgens de regels van de privacywet (kan ook anoniem). Knelpunten en problemen die mensen in het dagelijks leven tegenkomen, zijn voor ons belangrijke signalen. Deze signalen gebruiken wij anoniem in onze lobby. Je kunt het meldpunt daarom ook bellen als je alleen iets wilt melden.

Vanaf 1 januari 2020 maakt Ieder(in) geen onderdeel meer uit van het Nationale Zorgnummer (NZN). Het NZN blijft wel bereikbaar.

Meldpunt Ieder(in) – 085 – 400 70 22 (vanaf 6 januari 2020)

Deel dit bericht

Meer nieuws over