Heb je een vraag of probleem die te maken heeft met je beperking? Stuit je bijvoorbeeld op problemen bij je aanvraag van voorzieningen voor thuis, op school of op het werk? Of stuit je op een ander probleem dat je belemmert om gewoon als ieder ander mee te kunnen doen? Vanaf vandaag kun je terecht bij het Meldpunt Ieder(in). Onze meldpuntmedewerkers helpen je graag verder op weg.
rode telefoonhoorn

Het meldpunt van Ieder(in) is telefonisch bereikbaar op
– dinsdag van 9 – 12 uur en 14 – 16 uur
– donderdag van 9 – 12 en 14 – 16 uur
– en vrijdag van 9 – 12 uur.

Het telefoonnummer is 085 – 400 70 22
Je kunt het meldpunt ook mailen: meldpunt@iederin.nl

Verder op weg helpen

De medewerkers van het Meldpunt Ieder(in) helpen je verder op weg. Ze zijn goed op de hoogte van de wet- en regelgeving. Ze weten goed welke rechten je hebt (en welke niet) en bij welke instantie je moet aankloppen.

Belangrijke signalen

Ieder(in) registreert alle vragen en problemen die bij het meldpunt binnenkomen. We doen dat volgens de regels van de privacywet (kan ook anoniem). Knelpunten en problemen die mensen in het dagelijks leven tegenkomen, zijn voor ons belangrijke signalen. Deze signalen gebruiken wij anoniem in onze lobby. Je kunt het meldpunt daarom ook bellen als je alleen iets wilt melden.

Alle levensterreinen

Mensen met een beperking of chronische ziekte moeten kunnen rekenen op zorg en ondersteuning op maat en ze moeten vrij kunnen kiezen hoe ze willen wonen, leren, werken, reizen en recreëren. Het meldpunt van Ieder(in) staat daarom open voor  vragen en signalen die te maken hebben met alle levensterreinen.

Meldpunt Ieder(in) – 085 – 400 70 22

Deel dit bericht

Meer nieuws over