Vraagtekens in verschillende kleurenHeb je een vraag of stuit je op problemen? Ieder(in) helpt je graag verder.

Meldpunt Ieder(in)

Vanaf 6 januari 2020 is het nieuwe meldpunt van Ieder(in) bereikbaar.
Meer informatie volgt in de loop van december 2019.


Medewerkers van Ieder(in)

Heb je een vraag aan een van onze medewerkers?  Bel naar 030 – 720 00 00  of stuur een e-mail.
Hier vind je de e-mailadressen van onze medewerkers


Adviespunt Ervaringsdeskundigheid

Logo Niets over ons zonder onsHeb je een vraag over de uitvoering van het VN-verdrag Handicap of over het inzetten van ervaringsdeskundigheid? Het Adviespunt Ervaringsdeskundigheid kan je verder helpen. Bel naar 085 – 400 04 60 (bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 9.00 – 13.00 uur) of vul het contactformulier in. Je kunt ook eerst de veelgestelde vragen op de website Niets Over Ons Zonder Ons bekijken.


Juiste Loket

Voel je je ‘van het kastje naar de muur’ gestuurd. Het Juiste Loket helpt mensen verder die niet weten waar zij voor zorg of ondersteuning naar toe moeten en hier vragen over hebben. Bel naar 030 – 789 78 78 (maandag t/m vrijdag van 10.00 – 17.00 uur) of mail naar meldpunt@juisteloket.nl


Nationale Zorgnummer

Het Nationale Zorgnummer is de gezamenlijke hulp- én meldlijn van Ieder(in), MIND Landelijk Platform Psychische Gezondheid en Patiëntenfederatie Nederland. Je kunt er terecht met vragen over zorg, ondersteuning en participatie. Bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 13.00 uur. Bel naar 0900-2356780 (20 cent per gesprek) of vul het contactformulier in.