Signalen voor onze lobby
Stuit je op problemen bij het aanvragen van voorzieningen voor thuis, op school of op het werk? Of heb je andere problemen die te maken hebben met je beperking? Laat het ons weten. Het zijn belangrijke signalen voor onze lobby.
Informatie waarmee je verder kunt
De medewerkers van ons meldpunt kunnen je niet actief helpen bij het vinden van een oplossing, maar ze helpen je wel op weg met juiste informatie en een goede doorverwijzing.
Telefoon 085 – 400 70 22 | Bereikbaar dinsdag t/m donderdag: 10.00 – 12.00 uur en 14.00 – 16.00 uur, vrijdag: 10.00 – 12.00 uur (maandag gesloten).
Je kunt ook mailen naar meldpunt@iederin.nl
Speciale meldacties en informatiepunten
In 2022 moet het beter gaan met hulpmiddelen. Dat is afgesproken met gemeenten, zorgverleners en leveranciers. Wat zijn dit jaar jouw ervaringen met hulpmiddelen?
Sinds de coronacrisis werken veel mensen niet meer alleen op kantoor, maar ook thuis of op andere plekken. Heb jij positieve of negatieve ervaringen met hybride werken?
Advies en informatie over het inzetten van ervaringsdeskundigheid, onder meer bij het uitvoeren van het VN-verdrag Handicap.
Als lid van het Ieder(in)-panel kun je jouw ervaringen ook inbrengen bij onze onderzoeken.
Voor alle vragen over de Wajong. Lees meer over dit speciale informatiepunt op onze thema-website WieWatWajong.
Het Juiste Loket helpt mensen die vastlopen in hun aanvraag naar de juiste zorg of ondersteuning en zich ‘van het kastje naar de muur gestuurd’ voelen.